Co najczęściej wykleja się na autach firmowych?

Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, ile korzyści przynosi reklamowe oklejanie samochodów. Służbowy samochód, który staje się mobilną reklamą, codziennie widują setki uczestników ruchu drogowego oraz postronne osoby, które akurat mijają stojące, zaparkowane auto. Każda z nich może stać się potencjalnym klientem firmy. Dlatego oklejanie pojazdów warto dobrze przemyśleć, aby zawarte w reklamie informacje łatwo zapadały w pamięć.

 

Ogólnie, czy w szczegółach?

Przedsiębiorcy często zastanawiają się, czy na pojeździe umieścić dużo szczegółowych informacji, czy może lepiej kilka ogólnych. Zdecydowanie lepiej unikać szczegółów – inni kierowcy i tak nie będą mieli na drodze czasu, by się na nich skupić. Nie oznacza to oczywiście, że na samochodach może znaleźć się tylko logo. To jest świetnym wyborem w przypadku już dobrze znanych marek. Mniej znani przedsiębiorcy poza logotypem i nazwą firmy powinni umieścić też jej numer telefonu lub adres strony internetowej. Dobrym pomysłem jest też hasłowe opisanie działalności danej firmy. Należy jednak unikać przedstawiania na reklamie szczegółowej ofert firmy, gdyż zbyt dużo tekstu będzie wyglądać nieczytelnie i nieestetycznie.

samochód dostawczy

Gdzie okleić auta?

Decydując się na oklejanie reklamowe, warto wybrać firmę, która się w tym specjalizuje. Wszelkie „oszczędności” w tym zakresie mogą okazać się pozorne. Reklama nie tylko musi mieć chwytliwy projekt, ale również profesjonalne wykonanie. Będzie ona poniekąd wizytówką firmy. Jeśli folia zacznie się odklejać albo częściowo wyblaknie od słońca, reklama paradoksalnie zniechęci potencjalnych klientów do współpracy z „niechlujnym” przedsiębiorcą. Amatorskie oklejanie reklamowe może mieć jeszcze inne fatalne skutki – w najgorszym wypadku uszkodzi lakier samochodu, a po zdjęciu reklamy konieczne będzie wstawienie pojazdu do lakiernika. Jeśli chcesz, by folia była skuteczną reklamą, a do tego chroniła blachy auta przez kilka długich lat, wybierz usługi specjalistów!