Jak długo utrzymuje się reklama oklejona na samochodzie?

Ukończonych
realizacji

879

Oklejonych
samochodów

423

Zadowolonych
klientów

99%

Wykorzystanie samochodów jako nośników reklamowych już od dawna nie jest niczym nowym. Auta oklejone foliami reklamowymi codziennie możemy oglądać na ulicach mniejszych i większych miast oraz drogach szybkiego ruchu. Czy reklama na samochodzie to opłacalna inwestycja? Jaką ma ona trwałość? Wszystkiego dowiesz się z poniższego wpisu.

Ile kosztuje reklama na samochodzie?

Nie da się jednoznacznie określić, ile może kosztować oklejanie reklamowe samochodu. Wynika to wielkości pojazdu, jak i projektu samej reklamy. Średnio można przyjąć, że usługa kosztuje kilkaset złotych w przypadku auta osobowego i nieskomplikowanej reklamy w formie logotypu, hasła reklamowego, czy nazwy firmy. Oklejenie całego samochodu co do detalu z pewnością będzie kosztowało właściciela firmy ponad 2 000 zł. Cena może wzrosnąć, jeśli pojazdem jest bus lub autokar. Czy oklejanie reklamowe jest warte tych pieniędzy?

Trwałość folii reklamowej na aucie

Zdecydowanie tak! Nawet wtedy, gdy właściciel firmy zdecyduje się na najdroższą usługę. Trwałość oklejania reklamowego szacuje się na około 5-7 lat. Zależy ona głównie od tego, jak eksploatowany jest samochód. Jeśli właściciel garażuje go i unika myjni automatycznych, folia w nienaruszonym stanie może przetrwać nawet kolejne lata. Dzieląc przykładowe 2000 zł za usługę na 5 lat, okazuje się, że mobilna reklama kosztuje zaledwie 400 zł rocznie. Taki budżet w przypadku reklamy internetowej to jedna, niewielka kampania. Tymczasem folie na samochodzie pracują dla firmy przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Roczny koszt oklejania reklamowego w przypadku tańszych, mniejszy wzorów, okazuje się więc śmiesznie niski, biorąc pod uwagę to, ile osób zobaczy reklamę.