Dlaczego warto oklejać auto reklamą?

Jeżdżąc po polskich drogach, nieraz możemy zobaczyć samochody oklejone grafiką reklamową jakiejś firmy. Właściciele firm, którzy nie zdecydowali się jeszcze na oklejenie swojej floty, często zadają sobie pytanie, czy takie działanie rzeczywiście ma sens. W dzisiejszym wpisie postaramy się odpowiedzieć na to pytanie.

Czy reklama na samochodzie działa?

Zdecydowanie tak – i to o wiele lepiej, niż reklama stacjonarna np. powieszona na ogrodzeniu. Mobilną reklamę zobaczy o wiele więcej osób. Jeśli samochody służbowe przemierzają całą Polskę, treść reklamy trafi do naprawdę szerokiego grona potencjalnych klientów. Ogromną zaletą oklejania reklamowego jest fakt, że raz wykonany projekt zarabia dla firmy przez długi czas. W przeciwieństwie do reklam emitowanych w internecie czy tradycyjnych mediach nie wymaga wydawania firmowych pieniędzy za każdym razem, gdy mają być one emitowane. Kolejnym plusem tego rozwiązania jest to, że reklama jest praktycznie bezobsługowa. Po zleceniu oklejenia floty właściciel firmy już nic nie musi robić.

 

Co warto wiedzieć o oklejaniu reklamowym?

samochód

Decydując się na oklejanie reklamowe swojej floty, warto poświęcić chwilę, by znaleźć naprawdę doświadczonego wykonawcę świadczącego tę usługę. Kluczowa jest jakość i rodzaj użytej do oklejania folii. Musi ona być na tyle wytrzymała, by reklama nawet po dłuższym czasie eksploatacji auta wyglądała schludnie i estetycznie, a do tego naklejona z użyciem kleju, który dobrze utrzyma ją w miejscu, ale nie zniszczy karoserii pojazdu. Bardzo ważny jest też profesjonalnie przygotowany projekt reklamy. Reklama musi „wtopić się” w bryłę auta i razem z nim tworzyć ciekawą, estetyczną, wpadającą w oko całość. Nieczytelna, niepasująca do bryły pojazdu reklama oszpeci nawet najbardziej designerski model, a do tego zniechęci do korzystania z usług danej firmy, zamiast do tego zachęcać. Warto wiedzieć, że profesjonalne oklejanie reklamowe wydłuża też żywotność karoserii pojazdów, chroniąc ją przed drobnymi zarysowaniami i uszkodzeniami.